Cunsigliu di cuntrollu di Motor Drive Industrial
Dettagli
Siconda, u schema di cuntrollu di u mutore hè definitu utilizatu per cuntrullà u mutore, ma chì tipu di mutore?Hè un mutore DC o un mutore AC? Chì circa u livellu di putenza?Tuttu chistu deve esse analizatu quandu u tipu di mutore hè determinatu! Allora, basta à fighjà i tipi di muturi:
Da a perspettiva di u tippu di alimentazione, pò esse divisu apprussimatamente in e categurie sopra, chì porta à a generazione di diversi schemi di cuntrollu di u mutore; Una subdivisione ulteriore pruducerà diversi tipi.
Per esempiu, i mutori DC pò ancu esse divisu in muturi monofasi è trifasi;è per via di i diversi schemi di cuntrollu currispundenti di sti classificazioni, pò esse suddivisu in l'algoritmu seguenti.Vede !
Allora, pò ancu esse divisu in termini di putenza: Definizione di u mutore secondu diverse classi di putenza! Per quessa, a suluzione per u cuntrollu di u mutore deve esse distinta secondu l'applicazione è u tipu di u mutore!Ùn pò micca esse generalizati! I servomotori, i mutori di torque, i mutori di riluttanza cambiati è i muturi sincroni di magneti permanenti sò tutti distinti secondu u so usu. Per u cuntrollu di u mutore, ci hè ancu una divisione di software è hardware.Eccu un sguardu à u livellu di cuntrollu di u software: L'algoritmi di cuntrollu di u mutore più cumunimenti utilizati, vale à dì, quelli chì sò usati in u sensu populari sò: Motore DC: Dipende s'ellu hè trifase o monofase! Monofase : Hè relativamente simplice di cuntrullà, u più direttu hè u cuntrollu di tensione diretta, sicuru, a regulazione di a velocità hè ancu pussibule;È trifasi: i metudi di cuntrollu diffirenti ponu esse utilizati, cum'è u cuntrollu di tensione diretta, u cuntrollu pwm o u metudu di cuntrollu di sei-passu, chì pò esse cumpletu da a maiò parte di i microcomputer monochip, u cuntrollu di l'onda trapezoidale o u cuntrollu di l'onda sinusoidale, chì hè ghjustu U chip mette avanti qualchi esigenze, cum'è s'ellu a capacità hè abbastanza, di sicuru, si pò ancu avè u cuntrollu FOC, etc.;
Allora i mutori AC ponu ancu esse divisu in categurie.U livellu di l'algoritmu adopta un cuntrollu pid classicu, sicuru, ci sò ancu un cuntrollu di rete neurale avanzata, un cuntrollu fuzzy, un cuntrollu adattativu, etc.; Allora turnate à a quistione, quale chip hè megliu? Sicondu u cuntenutu sopra, pò esse vistu. chì ci sò parechji tippi di mutori, è ci deve esse diverse chips per risponde à i bisogni sottu diversi tipi è algoritmi diffirenti! Per utilizà una metàfora, un cuntrollu simplice di sei passi pò esse realizatu da un microcomputer ordinariu 51 single-chip, ma induve i nostri prudutti devenu esse applicati?S'ellu hè un pruduttu di u cunsumu, hè abbastanza chì pò esse operatu, allora 51 pò risponde à i requisiti, è s'ellu hè usatu in l'industria, hè abbastanza per cambià à un ARM, è s'ellu hè usatu in una vittura, allora. sti dui tipi ùn sò micca accettabili.Ciò chì deve esse usatu hè un MCU chì pò scuntrà u livellu di specificazione di a vittura! Per quessa, u principiu di sceglie un chip per u cuntrollu di u mutore hè chì, postu chì dipende di u tipu di mutore, dipende ancu di l'applicazione! Di sicuru, ci sò dinù qualchi cumuna.Per esempiu, perchè hè u cuntrollu di u mutore, a suluzione convenzionale precedente in generale hà bisognu di cullà l'infurmazioni attuali, cusì un amplificatore pò esse usatu per cunvertisce u currente è mandà à u MCU per u processu di signale;Di sicuru, cù u sviluppu di circuiti integrati, A parte di pre-driver utilizata in u passatu pò avà esse integrata direttamente in u MCU da certi fabricatori, salvendu u spaziu di dispusizione! In quantu à u signale di cuntrollu, u cuntrollu di tensione diretta solu deve mandà in. voltage, cuntrollu pwm abbisogna mcu à cullà, can / LIN è altri cuntrolli usatu in automobili bisognu di patatine fritte dedicatu à trasfiriri è mandà à mcu, etc.;
Quì, un unicu chip ùn hè micca cunsigliatu, ma parechji pruduttori originali in u mondu utilizanu diverse soluzioni di mutore.Per i dettagli, visitate u situ web originale! Produttori originali relativamente grandi: infineon, ST, microchip, freescale, NXP, ti, onsemiconductor, etc., anu lanciatu diverse soluzioni di cuntrollu di u mutore.